Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 13. maj 2012

Up and running

Så er det sidste dag i DK inden kursen går mod Mumbai i knap 2 uger. Da det meste af dagen idag har stået i familiens tegn, så var der ikke tid til meget træning. Søvnen blev i morges prioteret lidt højere end tidlig morgentræning i centeret, da jeg ikke er klar over hvor meget søvn jeg får mandag. Skal nemlig flyve om natten, eller rettere sagt jeg tager hjemmefra 07.30 og lander i Mumbai 08.15 dagen efter. 24 lange timer på min flade bagdel. Hmmm..

Derfor blev jeg nødt til at forbrænde lidt idag - så en løbetur var hvad jeg kunne nå. Men da jeg kom afsted kl 9 var min krop og mine ben ufattelig tunge.. Ved ikke om det skyldes gårsdagens træning, som jeg godt kan mærke i kroppen idag, eller blot træthed... Men afsted det gik. Jeg havde hele tiden fornemmelsen af at falde i tempo, på trods af, at jeg kunne se jeg holdte tempo på mit pulsur. Jeg var så presset at jeg ikke kunne tænke - blot tænke på at forsætte og holde tempo, og om jeg kunne forsætte i samme tempo. Men jeg kom hjem i en tilfreds tid og dejlig træt: 6,8 km på 30:35 min. Dejligt!


Fristelser.........
 Det var nok også godt jeg fik forbrændt lidt, for til familie fødselsdagen var der alt for meget mad og masser af kager, is og chokolade....

Kufferterne er nu næsten pakket og jeg glæder mig til at komme afsted. Spændt på at se hvad og hvornår jeg får trænet - for ja træningstøjet er da selvfølgelig pakket med :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar