Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 21. maj 2012

Træning i Golds Gym

Så skete der endelig noget på træningsfronten. Imorges kom jeg i Golds Gym til en gang prøvetræning, for at se hvordan centeret er og om jeg evt vil melde mig ind her i fremtiden.
Det var super dejligt at få trænet efter at have holdt 1 uges pause (ikke helt frivilligt), men tiden er fløjet afsted hernede med arbejde og ja jeg ved ikke helt hvad.

Det var faktisk et ok center med fine maskiner, så helt sikkert et center jeg kunne finde på at træne i fremover. Det var en fin stemning og tilpas med folk, uden at det var for crowded. Jeg har dog udkig på et andet fitness center hernede, som nok lige skal chekkes ud, inden jeg beslutter, hvor jeg vil træne.
Golds Gym har nemlig desværre ikke så mange hold, kun spinning med ca 8-10 cykler af ældre dato. Jeg tror ikke man kan finde disse spinning cykler i DK – de virker sikkert ok, men det virker ikke til at spinning er helt så populært i dette center.

I det andet center er der nemlig mere fokus på holdtræning, da de kører LeMills koncepter – så lad os se hvad det center kan bringe.

Jeg glæder mig super meget til at begynde at eksperimenterer med opskrifter hernede, men jeg skal lige ind i hvilke fødevarer man køber hvor, så jeg kan undgå at blive syg igen. Så hav tålmodighed – der skal nok komme opskrifter i fremtiden J
Kom dog forbi en protein butik med alle gode sager, så kunne ikke dy mig for at kigge ind og lige købe et par barer - dejligt... 

Paradise....
Lidt stemningsbilleder fra dagens træning


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar