Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 19. maj 2012

Mumbai - still alive

Ja jeg lever endnu, men tiden flyver afsted. Det med sund kost og masser af motion går ikke helt så godt, som planlagt. Jeg startede med at ligge syg den første aften med opkast og feber hele natten, så fik mig lige en ekstra dag i sengen.

Men nu er jeg på benene igen og igår var vi på besøg i et fitness center - Golds Gym. Dog ikke for at træne, men blot for at kigge. Min plan er at træne om morgenen inden arbejde, hvorfor planen er at komme til prøve træning på mandag eller tirsdag, for at se, hvordan centeret ser ud om morgenen. Forhåbenltig er der plads til at komme til maskiner mm. Så jeg glæder mig nu til at få rørt kroppen lidt og komme igang.

Opfindsomheden med madopskifter er lidt svære hernede. jeg skal nok lige ind i gamet ang hvilke madvarer jeg kan købe og spise uden at blive syg. Så gårsdagens aftensmad bestod af frugt med chokolade proteinsovs og mandler ovenpå samt brød. Dejligt... Til frokost på kontoret spises der Thali, som er en masse små retter, ris, sovs, grønsagsblandinger, små pandekager mm. Det smager faktisk ret godt, da man får lidt af hvert. Pt er jeg dog på en vegatar variation, hvilket ikke lige er min stil, så skal have fndet ud af hvordan jeg kan få mine proteiner :-)


Thali


Ingen kommentarer:

Send en kommentar