Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 26. maj 2012

One of these days...

Idag er det en af de dag, hvor jeg ikke kan beslutte mig om der skal trænes eller ej. Jeg har først nu lige lagt mig i sengen for at slappe lidt af - ja min sofa blev her til formiddag flyttet sammen med andre møbler, så der er ved at være lidt tomt i lejligheden. Jeg kan mærke det er lidt vemodigt, og nok også derfor jeg ikke helt ved om jeg er oplagt til træning.
Måske en time på langs kan få lidt energi tilbage i kroppen.

Træning i Golds Gym
Igår fik den også gas. jeg cyklede frem og tilbage på job, styrketrænede bryst, tri og mave. Derefter besluttede jeg mig for, at det ville da være en dum ide, at tage til spinning i dette fantastiske vejr, når jeg kunne cykle hjem til mine forældre. Så på cyklen det blev og så afsted. Det var en dejlig tur på 1 time i solen. Det var varmt men godt.

Jeg tænker meget på træning i Indien og hvordan det kommer til at være. Der er pt to centre spil. Det ene har vi prøve trænet i, og det andet har vi fået anbefalet. Så det må prøves når jeg lander dernede igen..

GOLDS GYM

Lige nu er det bare fedt at nyde den danske sommer - den er nu engang fantastisk. En god ting ved det gode vejr er selfølgelig is. Da jeg var på diæt hele sidste sommer, så fik jeg lavede mine egne diæt is, som jeg nød på alle de varme dage. Det var fantastisk at kunne få is og være på diæt. Ofte hander det om at have noget at spise. At det så ikke ligfrem er en stor dejlig Magnum, gør ikke så meget. blot det at have muligheden for at få noget tilsvarende, var helt fantastisk. Men isene er ikke glemt. De er netop vendt tilbage. Det er blot FUN light med vand og så i fryseren. Den med chapagnebrus smag er min farvorit

Is klar fra fryser

Nam nam - champangebrus is


Ingen kommentarer:

Send en kommentar