Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 22. maj 2012

Sidste aften, sidste måltid...

Så er det sidste dag/aften i Mumbai, da jeg flyver hjem til DK i nat. Tiden hernede er fløjet afsted og jeg har levet langt fra mine standard principper ang kost og træning. Men der har ikke været meget tid til træning og på kost siden skal jeg lige lære hvilke fødevarer jeg kan tåle uden at blive syg.

Aftensmad - frugt med mandler og chokolade protein sovs

Jeg har levet meget af frugt, yoghurt, nødder, ris, brød og slik. Ja ene gode sager! Men jeg begynder at savne min rytme med at træne. Så jeg glæder mig til at komme hjem og give den en skalle med træning inden jeg rejser igen.

Men heldigvis er appetitten ikke så stor hernede, da der ex idag har været 40 grader og på kontoret ligger der ikke alle mulige fristelser i form af søde sager, så det hjælper jo lidt på kalorie indtaget.

Typisk har jeg også spist frugt med chokoladeprotein sovs - de er nu en vinder :-) Frugten smager også af meget mere hernede. Det er virkelig en dejlig smagsoplevelse. Jeg vil prøve at få pakket lidt til i nat og så vender jeg tilbage med fornyet energi og opskrifter, når jeg rammer DK :-)

Big eyes - big hapiness (aftenens dessert)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar