Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 23. maj 2012

Dubai = nøddeorgie


Nødde mix indkøb i Dubai
Turen hjem fra Mumbai til DK kan være lidt lang... Man kan desværre ikke flyve direkte fra DK så jeg har taget den over Dubai. Og selvom jeg ikke har været ude i byen Dubai, så elsker jeg den allerede. De har så dejlige og spændende ting. Jeg startede ud med at gå hen i en form for lokal butik, hvor de har så mange spændende nødde blandinger til billige penge. Jeg har helt svært ved at begrænse mig, kun glad for jeg ikke havde en kurv eller vogn. Men mine arme satte begrænsningerne. Dadler og andre mix kombinationer var der masser af. Eksempelvis faldt jeg over popcorn med karamel og mandler... Lidt skørt men smager godt :-)


Popcorn med karamel og mandler - skør men lækker blanding

Morgenmad :-)
Så er der også denne bod der laver fat free frozen yoghurt blended med valgfri frisk frugt... Selvom det var kl 8 om morgenen så måtte jeg smage det... Det smagte fantastisk... Mon ikke jeg kan prøve at trylle en opskrift frem selv her.... ?


Maden på flyet var faktisk ok. Fik en arabisk mèze ting til morgenmad med en masse dejlige oste... Ellers føler jeg mig ret fyldt af at sidde ned i alt for mange timer og bare køre mad ind. Glæder mig så meget til at ramme fitness centeret imorgen. Den skal bare have fuld gas. Der har været lidt for meget færdiglavet mad den sidste uge og næsten ingen motion - ikke en god kombi. Men nu står den snart på lidt søvn, har næsten ikke sovet inat, så kroppen kan ikke mere idag...

Arabisk meze med en masse dejlige oste og humus - flymad



Ingen kommentarer:

Send en kommentar