Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 30. november 2012

Oh no !

Elsker dem, men de kan også være farlige på flere måder... Man kan både blive afhængige af dem og så kan de indeholde ALT for mange kalorier... Proreinbarer......

Her i Indien har de desværre (eller måske heldigvis) ikke et særlig stort udvalg af barer. Men dem de har er til gengæld store kaloriebomber. En af de barer der er nemmest at få fat på er nedenstående...


Så da jeg kom forbi en protein butik forleden dag, måtte jeg lige købe et par stykker. Der var endda varianter jeg endnu ikke havde smagt. MEN nu er jeg begyndt at spise en lige inden jeg skal lave aftensmad når jeg kommer hjem og det er en dårlig taktik. For det første er de ret store og mætter, og for det andet er der MANGE kalorier i dem (mellem 350-380 pr bar). Så derved er næsten alle ens kalorier for aftensmad opbrugt ved bare at spise den bar. OH NO !

Så pas på derude - de smager fantastiske, men er farlige :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar