Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 10. november 2012

Dim Sum dinner

Imroges valgte vi at sove længe og ikke tage til morgen træning. Jeg havde brug for lidt ekstra søvn. Så derfor blev det til en hurtig gang træning efter arbejde idag. Det var faktisk helt rart at træne om aftenen, da jeg alt andet lige har noget mere energi og overskud på dette tidspunkt af dagen. Jeg ville egentlig gerne træne nogle flere gange om aftenen, men af erfaring er jeg ofte også ret træt når jeg kommer hjem fra job, og kl er mellem 19 og 20. For ikke at nævne at jeg offte også er mega sulten. Så må nok hellere holde mig til min morgen træning de fleste af dagene...

Det blev kun til en gang løbetræning idag (men kom da op på 8 km, så var ret godt tilfreds), da vi havde aftalt at skulle uf at spise på en kinesisk cafe/restaurant. Har længe gået og set frem til at skulle prøve deres dim sum. Rigtig dejlig mad og skønt ikke at skulle lave mad selv til forveksling, da det for tiden ikke bliver til de helt spændende tiltag på aftensmads fronten.

Hvad mon der gemmer sig under disse...
Jaa Dim Sum

Ris ret lavet i bananblad


Efter aftensmad var det lige en tur på kaffebar og få en dejlig kop kaffe latte til dessert, som kunne nydes sammen med et nyt træningblad. Det er da ren afslapning...
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar