Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 30. november 2012

Status på November projektet

Så er det sidste dag i November og sidste dag i mit løbe projekt. Det er ikke helt gået efter planen, da både manglende motivation og frygt for at blive skadet har været inde over denne måned. Men jeg har da alligevel fået nogle km i benene og sat lidt rekorder. Så helt skidt er det da ikke.
Imorges var sidste løbetræning i November og sidste inden eksamen på søndag, hvor løb i Pune finder sted. Lige nu er jeg lidt nervøs og sikker på det bliver mega hårdt. For træningen her til morgen var ikke sjov. Styrketræningen var fin, men løb var mere end almindelig hårdt. Jeg ville løbe 6 km, for at afslutte mit November projekt med en fint nummer på km fronten, men måtte løbe i noget af det langsomste tempo til dato. Mine ben var enormt tunge og have to gange opkast fornemmelse.
Jeg kan virkelig ikke huske, hvornår det sidst har været så hårdt, uden at jeg pressede mig selv med højt tempo. Så derfor har jeg ikke de store forventninger til på søndag. Jeg aner ikke hvad jeg ville have gjort, hvis det var idag jeg skulle løbe 10 km. Føler ikke det kunne lade sig gøre.

Jeg må bare lade op og gøre mig meltalt klar til søndag -skal og vil gennemføre :-)

Hermed mine løbestatistik for November - fik kæmpet mig op på samlet set at have løbet 125 km i løbet af måneden. Selvom det ikke er gået helt efter planen, så er jeg alligevel glad for mit resultat !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar