Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 28. november 2012

Frustreret

Nej det er ikke suppe der er bare
masser af sovs
Ah kom ikke afsted til træning imorges. Var alt for træt og stadig lettere umotiveret. Var ellers kommer ikke alt for sent i seng, efter en dejligt middag ude på restaurant. Og havde virkelig brug for træning efter denne middag. Hernede forstår de ikke begrebet af sovs til sin pasta. Det er mere som suppe. Så efter at have spist alt for meget tyk dejlig sovs med pasta, trængte jeg til at svede igennem. MEN vågnede med et set i nat/morges lidt i fem, da der var kæmpe kanonslag udenfor, og de kom tættere og tættere på lejligheden. Blev først lidt nervøs over hvad der var ved at ske, men hørte derefter råb og sang. Det er åbenbart en eller anden politikers fødselsdag idag (søm døde for mange mange år siden) og det blev så fejret i nat med optog på gaden med masser af kanonslag og larm. Efter at have ligget vågen i en times tid, var jeg helt færdig da vækkeuret ringere og måtte melde pas til træning.
Jeg kunne nok godt have kæmpet mig afsted, men motivationen var ikke til stede. Så projektet med November som løbemåned går bare slet ikke efter planen. Jeg skal og vil afsted imorgen tidlig og håber virkelig ikke jeg er alt for umotiveret.

For jeg er dybt afhængig af min træning. På godt og ondt. På den gode side, får jeg meget mere energi og overskud ved at træne. Jeg føler mig meget bedre tilpas og har en meget sundere appetit samt lyst til sund mad. På den negative side bliver jeg enormt stresset ved ikke at træne og får hurtigt dårlig samvittighed. Jeg stresser mig selv ved ikke at komme afsted, istedet for bare at acceptere, at idag var bare ikke lige en træningsdag.
Men jeg kan lide at planlægge og har jeg først planlagt træning og alligevel ikke kommer afsted, ja så er der stress :-)

Nå men jeg har to dage tilbage at løbetræne i ift November måned, hvilket jo ikke er meget. Jeg håber mit knæ er ved at være fint igen, og om ikke andet så får jeg da ihvertfald løbet på søndag.
Ville så meget ønske jeg kunne sige dette, men nej.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar