Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 14. november 2012

Lazy...

Total doven idag.. Er netop hjemkommet fra et super dejligt ophold på 5 stjernet hotel i syd Mumbai, da der er festival og dermed helligdag i Indien.
Tog derned igår og lå ved pool og slappede totalt af. Fik dog kæmpet min bagdel ned i hotellets fitness center, som faktisk var et ret godt fitness center af hotel standard, og efterfølgende til lækker dinner på hotellet.

Dinner og morgenmad - så er der fyldt op igen
Imorges stod den på lækker morgenmad igen på hotellet, lidt mere pool og nu hjemme. Planen var at skulle i Golds fitness nu her, men er blevet helt doven. Og ud over dette, ja så har jeg igen taget hul på de usunde sager. Vi fik den dejligste æske chokolade grundet festivallen (kan sidestilles lidt med jul/nytår) og det smager bare himmelsk. Brændte karamelliserede mandler, overtrukket med dejlig chokolade. Uhh det er farligt.. er allerede igang med Michaels æske...

Det her er bare lækkerier...
Så nu sidder jeg lidt for ulækker mæt og træt og overvejer om jeg skal afsted. Jeg ved jeg får det bedre af det, men har mest lyst til at være doven... What to do..?
Idag må blive til hviledag, hvilket nok også er fint nok - sidste hviledag var i torsdags, så måske fint nok med en idag... Ville bare ønske jeg havde spist lidt mere fornuftigt, så havde jeg haft det lidt lettere med at holde fri idag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar