Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 13. november 2012

Status dag 13

Nu er jeg ved at være halvvejs i måneden og løbet nærmer sig med drastiske skridt. Der er nu kun 19 dage til det går løs.
Jeg fik kun løbet 5 km igår morges, da mine ben var list trætte efter søndagens tunge bentræning. Men lidt er jo bedre end ingenting. Tilgængæld fik jeg spist ualmindeligt mange kalorier igår. Festivallen Diwali er på sit højdepunkt, og igår var der festival stemning på arbejdet. Hvilket vil sige med mange lækkerier. Vi fik alle en flot æske chokolader med mandler og da jeg var mega sulten, ja så skulle de prøvesmages.


Det er lidt som om, at når jeg først får taget hul på bylden med de usunde sager, så er der ingen vej tilbage. Så resten af aftenen stod i det usunde tegn. Havde det helt skidt tilsidst. Det er som om, der bare skal hældes noget ned.

Ja jeg fortryder altid bagefter, men når jeg er midt i det er jeg ofte ligeglad. Idag kan jeg mærke, at jeg ikke har behandlet min mave særlig godt. Men tror alle har brug for dage, hvor der ikke skal tænkes over kosten, men blot kan spises, hvad man har lyst til.

Nå men det bliver jeg jo ikke hurtigere af. Golds har desværre lukket idag grundet helligdag, så ingen løbebånd til mig.

Status på mine km efter dag 12


Ingen kommentarer:

Send en kommentar