Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 8. november 2012

Pre workout meal

Da jeg morgentræner de fleste gange har jeg brug for et eller andet til at kick starte mig igang. Jeg har længe kørt på SuperPump, en syntes ikke rigtig det har virket. Har været træt og føler ikke der har været en effekt ved at drikke dette inden.
Så idag skiftede jeg tilbage til HyperFX og følte faktisk jeg havde mere energi imorges end hvad jeg har haft i lang tid. Om det er ren mentalt det hele foregår er et godt spørgsmål. Men så længe det virker er jeg tilfreds.
Min nye morgenven...
Jeg havde ellers ikke sovet ret meget i nat, så burde være ekstra træt her til morgen, men træningen gik overraskende godt. God styrketræning og dejligt løb. Benene var gode og følte faktisk overskud ved at løbe idag - det var fedt. Normalt er jeg presset under løb, men idag var det med overskud på. Fik løbet 7 km, så det var rigtig dejligt.
Om det er HyperFX skyld eller noget andet, ved jeg ikke. Men jeg kører på med HyperFX i den kommende periode og glæder mig til forhåbentlig flere energifyldte træninger.

Kan kun anbefale at man må prøve sig frem med disse pre workout produkter, da der er et hav at vælge imellem, og de virker ikke på samme på måde på alle. Så find det der virker bedst for dig. For nogen kan en banan også være løsningen. Bare det virker og giver det energi og fokus du skal bruge til træningen.

2 kommentarer:

  1. Hej Lene.
    Jeg følger din blog fast, og synes den er rigtig god :-)
    Du lægger rigtig mange lækre opskrifter ud, men i de fleste af dine desserter er der proteinpulver i. Dette er en fuldstændig ukendt verden for mig, og jeg synes ikke jeg kan finde noget reelt svar på nettet. For jeg er en almindelig ung kvinde, der elsker at træne, men kun til "husbehov", hvis man kan sige det sådan. Jeg dyrker altså ikke reel styrketræning i fitnesscentret, og har ingen planer om at stille op i bodybuildingkonkurrencer. Men er proteinpulver så stadig en god idé? Og kan du evt. anbefale et mærke til "almindelige" mennesker, der ikke vil benytte som trænings-drik? :-)

    SvarSlet
  2. Hejsa...

    Tusind tak :-) Det er jeg da glad for at høre.

    Proteinpulver er ikke nogen man behøver at drikke. Det er et tilskud til kosten, som så meget andet. Men til at bage og lave desserter med, synets jeg det er rigtig godt, for at få en dejlig sød smag, uden at bruge sukker.
    Og ja det er en stor verden med rigitg mange produkter. Mht smag så kan jeg helt klart anbefale det der hedder Syntha-6 fra producenten BSN. Jeg tror ikke jeg har smagt en variant jeg ikke kunne lide. Chokoladen er rigtig god. Den kan købes mange steder - både i butikker, men måske nemmere på nettet. Se evt på bodystore.dk eller gymnordic.dk.

    Hvis du får en varieret kost og spiser proteiner iform af kød eller lign, så behøves du ikke at drikke protein pulver. Men prøv det evt til at lave nogle lækre desserter med. Alternativt bruger jeg en shake (proteinpulver blandet med vand eller mælk) som dessert/forkælelse engang imellem.

    Håber det kan hjælpe dig.

    Kh Lene

    SvarSlet