Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 1. november 2012

Angry run


Dagens træning overstået....
Netop hjemvendt fra morgentræning og idag var det super dejligt. Var ikke helt så træt som de andre dage, så jeg følte mig klar. Havde besluttet at det skulle være en hurtig gang styrketræning, så jeg kunne have lidt mere fokus på løb idag. Det er jo 1. Nov og dermed min løbe måned.

Så jeg kom op på løbebåndet og følte gode ben. Men det er fra idag i Mumbai digital signal sluk eller hvad det nu hedder, så der var ikke nogen af fjernsynene der virkede på løbebånd. Hmm så er det lidt kedeligt at stå der uden TV. Men Michael kom og sagde der var ledige løbebånd nedenunder ved styrketræning, så efter 6 min på løbebånd ovenpå, gik jeg nedenunder igen. Så var det jo lidt mere at se på.
Efter at have fået gang i mine ben på de 6 min oppe ovenpå, var jeg klar til at give den gas - idag ville jeg presse mig selv på 5 km og se hvad jeg kunne præstere. Det gik rigtig godt og løb med hastighed 13,8 km/t. Fuld fart på og musik i ørene. Jeg var klar til de 5 km. MEN så var der lige en pige ved siden af mig der ikke kunne få hendes cardio maskine til at virke, så hun slukkede for strømmen. Ikke til hendes maskine men til lit løbebånd. Var ikke specielt glad. For skulle nu til at starte forfra.. AHHH

Nå men besluttede mig for at det kun måtte blive til 3 km med fuld speed. Og denne gang blev hastigheden sat yderligere op - var nok lettere irritabel så nu blev det til angry run. Startede på 14 km/t, derefter til 14,5 og tilsidst op på 15 km/t. Det var hårdt og jeg nærmede mig min opkast zone, men nåede 3 km på 12.28 min, så var ret godt tilfreds.
Nok en kombination af gode ben idag og tilpas hidsighed, til at jeg kunne få farten op. Men fedt at presse mig selv med dette tempo. Blot lidt træls at have sit løb delt op i tre dele, så ved ikke helt, hvor langt jeg fik løbet idag, men nok ca 6 km sammenlagt.

Lad os se hvad denne måned bringer mig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar