Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 22. november 2012

Pizza margarita

Dette er en nem og lækker omgang aftensmad. Jeg havde bare sådan lyst til pizza og istedet for at bestille en udefra er det hurtigere og meget sundere at lave den selv.

Bund halvt bagt og pesto samt ost lagt på - klar til ovnen
Bund: 5 æggehvider piskes stive. 5-10 gr kokosmel tilsættes sammen med 2 tsk HUSK, oregano og salt.

Det hele blandes sammen og smøres ud på en bageplade og sættes i ovnen. Bages i ca 5 min ved 200 gr.

Smør derefter pesto på æggehvidebunden - jeg anvendte chillipesto, men alt grøn pesto er ligeledes lækker. Derefter lidt ost på toppen og ind i ovnen igen i ca 5-10 min. Hold øje med den ikke bliver for mørk.

Hermed Pizza Margarita klar på ingen tid.

Færdigbagt pizza - lækkert og hurtigt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar