Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 2. november 2012

Diskussions træning

Imorges var motivationen ikke til stede til træning. Jeg kom dog afsted uden at diskutere alt for meget med mig selv, om det nu var en god ide.
Startede ud med styrketræning men kunne mærke efter to øvelser, at dette fungerede ikke idag. Var slet ikke motiveret for at træne. Nå men nu var jeg jo kommet afsted, så måtte hellere lige løbe lidt inden jeg skulle hjem igen.
Havde besluttet mig for at 5 km, burde jeg kunne løbe. Det plejer at være mit minimum så idag skulle ikke være nogen undtagelse. Jeg startede ud i ikke alt for hurtigt tempo, da jeg ville gennemføre de 5 km uden at give op undervejs. Men da jeg nærmede mig de 5, blev jeg enig med mig selv at 30 min ville være mere passende. Jeg havde jo ikke styrketrænet særlig meget, så lidt træning skulle jeg da have ud af dagen. Da jeg kom til de 30 min, syntes jeg det ville se lidt bedre ud, hvis jeg løb 7 km, jeg havde nemlig allerede rundet de 6 km. Fik diskuteret videre med mig selv om at 8 var et bedre tal at ende på. Så var jeg også tættere på de 10 km, som er SÅ længe siden jeg har været oppe på.

Så 8 km var nu det nye mål. Fik kæmpet mig op på 8 km og var ved at stoppe, men så at jeg var tæt på de 40 min, så kunne da lige nappe de ekstra få minutter, så jeg kom på 40 min. Det mente jeg bestemt var et bedre tal at slutte på.
Kom på 40 min og så var der ikke langt til 9 km. Ok jeg blev igen enig med mig selv om, at nu var 9 km altså det endelige mål. Så lidt mere fart og og op på 9 km. Jeg var færdig efter de 9 km og var nede at gå for at stoppe, meeeen, det var da næsten ærgeligt ikke at nuppe den sidste km med. Så fart på løbebåndet igen og fik gennemført 10 km her i morges.

Ja vejen dertil var lang og meget diskussion foregik i mit hoved undervejs, men sådan er det ofte, når jeg er på løbebåndet. Jeg nyder det desværre ikke, så det er mere diskussion om dagens mål og hvad jeg gerne vil gennemføre. jeg kan ikke overskue et for langt mål som 10 km fra start, men tager det altid i bidder.

Men er ret glad og tilfreds nu - 10 km på 46.15 min - det kan jeg kun være glad for.

YES - vandt min indre diskussion idag. Det er ikke altid hoved og ben er enige

Ingen kommentarer:

Send en kommentar