Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 22. november 2012

Skadet...???

Nu kom jeg endelig afsted til morgentræning og det var faktisk ret dejligt. Men var heller ikke så træt da jeg vågnede. Tror bare jeg må til at veksle lidt mellem aften og morgen træning, for ikke at miste motivationen.
Jeg fik trænet tung bryst med hjælp fra en af de personlige trænere, hvilket var dejligt, da det hjalp på motivationen og fedt at presse sig selv max.

Derefter op på løbebåndet, da det ko stadig er November løbemåned, men efter ca. 4 km begyndte det at gøre ondt i mit ene knæ. Jeg har tidligere døjet med dette knæ, men det er mange år tilbage. I og med jeg ikke har løbet i mange år, har jeg heller ikke mærket noget til det. Men nu frygter jeg det er på vej tilbage. Jeg magter ikke at skulle være skadet. Jeg tror bare jeg lige skal holde et par dage pause med løb, selvom det ikke lige passer ind i mine planer. Men det gør en skade eller evt kommende skade jo aldrig. Har jo et løb i næste uge.. Uhh det bliver så spændende....

Kan trods alt glæde mig over en god gang styrketræning her til morgen og forhåbentlig en motivation på vej retur :-)

1, 2, 3 shake done. Elsker min shake efter træning. Det er en dejlig belønning efter træningen er overstået

Ingen kommentarer:

Send en kommentar