Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 4. november 2012

Det er sommer, det er sol og det er søndag...

Ja her i Mumbai er det sommer, solen skinner og vejret siger mellem 25 og 30 grader - så det er skønt.
Det har faktisk været en ret skøn dag.

Stod tidligt op i morges for at møde 2 gode venner hjemmefra, som landede i Mumbai lufthavn, inden de skulle flyve videre rundt i Indien de næste 2 uger. Derefter kommer de tilbage til Mumbai og bor hos os et par dage. Så dejligt lige at se dem, og glæder mig til at høre om deres rejse rundt i Indien.
De havde lidt med i kufferten hjemmefra - ja lækkerier... Så måtte prøve smages med det samme...

Jep 2,5 kg pingvin blanding.. Det er da lækkerier. Michael har allerede fået ejer fornemmelse over denne spand, men det er nu også godt nok, for jeg kan nemt gå amok i sådan en og spise til jeg er ved at kaste og. Og så fortryder jeg big time bagefter.

Efter en kort brunch date med dem, forsatte vi videre til pool... Søndag er ofte lig pool tid hernede. Ren afslapning... Solen var ikke helt stærk idag, men det var godt lige at lade lidt op. For træningen ventede forude, så der skulle lige samles lidt kræfter inden.


Shake efter skøn træning - NY PR - JUBII
 Træningen var en god gang ryg træning, som er en af mine yndlings muskelgrupper at træne. Hænger nok lidt sammen med, at jeg syntes en veltrænet ryg er sindsyg flot, så det er med til at motivere træningen. Derefter måtte der lige forbrændes lidt på løbebåndet, for havde jo haft fingrene nede i spanden tidligere. Og jeg slugte nærmest det slik. Mærkeligt at man ikke bare kan nyde det stille og roligt, men nej det skal sluges, så man kan spise så meget som muligt, hurtigst muligt.
Nå¨men gode ben på løbebåndet idag, så begyndte at sætte farten op, for at se om jeg kunne slå min pr på 5 km. Og.... YES ! 5 km på 21.40 min. Det var ret hårdt og jeg var ret presset til tider, men er så glad for at kunne skære lidt mere af min tid igen.

Yoghurt med proteinpulver og frugt





Så aftensmaden blev til dejlig yoghurt med vanilje protein pulver og frugt. Jeg blander altid BSN dessert med vanilje smag i min yoghurt, da det smager mega godt. Det bliver til en ren dessert - dejlig cremet og perfekt vanilje smag. Toppet med frugt - idag æble og guava.

Derefter fik jeg bagt en proteinkage - det er altid en hitter. Sundt, nemt og lækkert.




Chokolade/mocca/mandel protein kage

Ingen kommentarer:

Send en kommentar