Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 5. november 2012

Fristelser..

De er alle steder og det er så let af falde i. For mig er det et spørgsmål om på forhånd at gøre op med sig selv, hvad man vil tillade en selv at spise. Jeg ved på forhånd om jeg skal spise det fristende eller ej. For hvis jeg venter med at belsutte dette til situationen opstår, så ved jeg godt hvad udfaldet bliver.....

Æsken kagen kom i....

Idag var det kage på kontoret. Ikke noget der normalt er, da det mere er nogle indiske sweets, som jeg ikke så godt kan lide, så der er jeg ikke fristet. Men idag var det super lækker chokoladekage fra konditori. Det var grundet chefens fødselsdag, så det var virkelig en lækker kage. Men jeg spiser ikke kage, chokolade og slik på kontoret, så jeg vidste på forhånd at jeg ikke skulle smage den. Jeg gik ind til Michael med min kage og han havde allerede spist hans. Han sagde straks at jeg ikke engang skulle smage den, for den smagte SÅ godt at jeg ikke ville kunne stoppe. Rigtig tung og klistret chokoladekage. Så aflevere pænt min kage og gik tilbage til mit æble.

For så længe jeg har noget alternativt er det faktisk ikke et problem for mig - fristelsen er mindre.

...kagen.. smugkiggede lige ned i den...
Aftensmaden blev endelig til lidt mere ordentlig mad end blot yoghurt og diverse snack ting. Idag blev det til stegte grøntsager i wok, bestående af friske grønne bønner, hvidkål, blomkål, løg og hvidløg. Stegt i rød pesto go krydderier. Smagte dejligt. Tilsatte lidt soyakugler, da jeg ikke havde mere kylling (desværre) og selvfølgelig nogle papadams dertil...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar