Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 21. november 2012

Tabt motivation

Ja det er virkelig tabt. Jeg plejer at være ret god til at få kæmpet mig selv afsted til træning (syntes jeg selv), men for tiden er der bare ingen motivation. Ikke engang en lille smule..
Jeg sætter ellers vægge uret til om morgenen i håb om at komme afsted, men vågner og er mega træt og total umotiveret. Jeg ved ikke hvad der sker. Måske jeg blot er ved at gå lidt død i den samme træning, som det mere eller mindre nu har været i ½ år i Mumbai. Der er desværre ikke så mange valgmuligheder og savner nok også at have en masse at træne sammen med. Det betyder så meget at have nogle trænings makkere, der kan skubbe en afsted til træning.

Jeg overvejer at holde helt træningsfri i en periode, men ved også at min samvittighed og mit humør vil blive at for påvirket af dette. Måske jeg skal prøve at skubbe min træning til aftentræning i stedet for morgentræning. Jeg bliver i hvert fald nødt til at prøve noget nyt, for at komme videre.

Så iaften blev det til aftentræning. det var faktisk ret dejligt at aftentræne, nok mest fordi jeg kunne træne uden at gabe igennem min træning. Jeg fik kun løbetrænet her til aften, for ikke at kaste mig ud i alt for meget træning, når nu jeg ikke er super motiveret. Men ret overrasket over min indsats idag: 10 km. Det var dejligt lige at komme igennem dem og så på en god tid - 45.43 min. Tror faktisk det er ny PR -  det er da utroligt at dette kan laves med denne motivation. Lidt motivation må da der gemme sig...

November måneds løbestatistik - ikke helt som jeg havde håbet på.
Pga min manglende motivation er min løbestatistik for November måned ikke helt så god, som jeg havde håbet på. Selvom jeg har et løb i næste uge, motiverer det mig kun lidt til at komme til træning. Jeg håber bare at denne down periode med motivationen kan forsvinde hurtigst muligt, så jeg kan komme tilbage til ivrige trænings Lene, som jeg kender mig selv

Ingen kommentarer:

Send en kommentar