Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 30. januar 2014

Alle ved det går op og ned...

....sådan er det jo.. Ja sådan er det og også for mig. Jeg har haft en forrygende periode med super motivation og vidste at det ikke ville vare for evigt. Og det gjorde det heller ikke. Ugen startede rigtig skidt og den er ikke helt blevet bedre.
Motivationen er lav, både på træning og kost. Men på træningsfronten kan jeg heldigvis køre mit rutine-mode på. Dvs ikke tænke eller føle, men bare køre efter planen og komme afsted. Og nogle gange kan det faktisk gå hen og bliver en super træning alligevel.
Elsker disse bukser, så derfor er der allerede bestilt et par nye.
Glæder mig som et lille barn til de kommer frem

Som idag hvor rutinen var slået til blev træning ret god. Fik lavet 8 ophævninger, som er min rekord og trænet tung ryg. Desuden fik jeg løbet 5 km på 22.17 min uden at føle mig presset.
Så selvom det ikke lige er motivationstræning, så kan det sagtens gå hen og blive en super omgang træning. Så væk med skal/skal ikke tanker og bare kør på efter planen - game on!

Kosten derimod har jeg noget svære ved. Når motivationen daler får jeg ondt af mig selv. Idag er det da ok lige at spise lidt mere, og bare lige lidt brød og ost idag, jeg vil jo alligevel gerne tage lidt muskelmasse på, så det er da ok at spise lidt guf.... Osv.... For undskyldningerne er der mange af, og jeg ved med mig selv, at hovedet skal være på plads, ellers er kosten ikke. Men jeg giver ikke op og planlægger alt det jeg kan :-)

Der er så stor sammenhæng mellem mental tilstand og ro i ens hoved overtil kost kontrol.
Uro i hovedet = uro i kosten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar