Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 16. januar 2014

Status dag 2: Keep it simple

Så er jeg på anden dagen i mit lille projekt og det kører faktisk ret godt. Har haft to gode dage med sryrketræning. Men jeg kan mærke at jeg skal være opmærksom på, ikke at dyrke for meget cardio. Det kræver altid en ekstra indsats at bryde en rytme.
For det er sryrketræning der pt er i fokus .

Kosten er ret simpel for tiden. Jeg kan også bedst lide det sådan, men i disse dage skyldes det flytning og at jeg ikke engang har fundet en pande, en kniv eller andre simple ting i mit køkken. Så det blev æggehvider i ovnen, hytteost og gulerødder. Minimal forberedelse og proteinrig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar