Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 3. januar 2014

Nellie Dellies - nu som is !!!

Hva dælen.... Så denne i supermarkedet og var da ikke i tvivl om hvad den skulle.. I kurven !!!
Når man elsker både salt lakrids og is er dette jo ikke til at modstå. Så den skulle hjem til test - må sige at jeg havde ret høje forventninger.
Og de blev til dels indfriet. Den gode saltlakrids er der helt sikkert, men efter min mening er der bare
for lidt af den.

Det er kun de sorte steder/striber i isen der smager af lakrids, resten af isen er blot alm is. Måske det bare er mig der er lidt for vild med lakrids, men lidt mere smag måtte de da godt have givet den.
Kender i det, hvor man allerede har spist alt det gode og så er der bare lidt "rester" tilbage?? Jep jeg gik efter de sorte striber :-)

Nå men den er nu god, kan varmt anbefales og jeg ville helt sikkert købe den igen. Kaloriemæssigt er den også ok.

Meeeen vi ved jo alle godt at 100 ml hurtigt ryger ned. Så jeg regnede blot hurtigt på, hvor mange kalorier der er i hele bøtten, i tilfælde af jeg ikke kunne styre mig selv :-) 360 kcal for en hel bøtte. Det er da ok. Og bare rolig, der skal nok være lidt til imorgen...

Nellie Dellies lakrids is

Deklaration

Næringsindhold pr.
100 g
100 ml
portion*
Energi (kJ/kcal)
370/90
185/45
Protein
2,5 g
1,3 g
Kulhydrater
14 g
7 g
- heraf sukkerarter
6 g
3 g
- heraf sukkeralkoholer
7 g
3,5 g
Fedt
3,5 g
1,8 g
- heraf mættede fedtsyrer
3,2 g
1,6 g
- enkeltumættede fedtsyrer
0 g
0 g
- flerumættede fedtsyrer
0 g
0 g
- kolesterol
0 mg
0 mg
Kostfibre
10 g
5 g
Natrium
0,13 g
0,1 g
Salt eq.
0,33 g
0,2 g
* En portion indeholder 100 ml/ca. 50 g

Ingen kommentarer:

Send en kommentar