Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 11. januar 2014

Ben, bag og bio

Idag var bendag og det er en elske/hade dag. Det er mega hårdt at træne ben men til gengæld også en super fed følelse bagefter.
Fik kørt ben og skulder efterfulgt af cardio. Ja og gæt engang hvad... 5 km løb. Den var hård idag efter ben, men jeg kom igennem.
Jeg ønsker ikke at være mere blød end jeg er pt, hvorfor cardio skal til.

Efter træning fik jeg da lige bagt nogle dejlige chokolade muffins, selvfølgelig proteinrige, uden sukker og smør. Men med masser af proteiner.
I aften står den så på bio. Og hvad gør. An lige, når man ikke vil fristes af 300 gr bland selv slik, der køres ned i løbet af forfilm?
Jo man planlægger ! Jeg gør det, at jeg medbringer gajol, tyggegummi og evt en proteinbar. Så føler jeg, at jeg får lidt lækkert uden at jeg har det mega dårligt bagefter. Og selvfølgelig en cola light dertil :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar