Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 25. januar 2014

Berry milkshake

Havde helt fantastisk træning idag, som kun bestod af styrke og inden cardio. Havde super meget energi og føler virkelig jeg ridder på en fantastisk motivations bølge. Bare den aldrig stopper :-)

Var ret spændt på min shake efter træning idag. Havde nemlig taget mit nye protein pulver med. Da jeg har prøver ret mange mærker og smagsvarianter gemmen de seneste mange år, så er jeg både blevet lidt skeptisk og fastlåst i hvad jeg drikker.
Så det var med stor spænding, at jeg skulle smage Gymnordic berry milkshake. Men jeg blev bestemt ikke skuffet, tværdigmod.
Ofte syntes jeg problemet med mange proteinpulver er den kunstige smag, når man bevæger sig væk fra chokolade, som næsten altid hitter. Men bær shakes, kan have en tendens til at blive meget syntetiske, hvorfor jeg har holdt mig til Syntha-6 i rigtig mange år. Men nu har jeg fået mig en konkurrent til Syntha-6.
Fordelen ved berry milkshake er også at den ikke bliver tynd og vandet, men smager som en milkshake. Jeg glæder mig allerede til min næste shake.

Og det er jo sådan det skal være. Der er så mange producenter på markedet, så hvorfor drikke noget man ikke kan lide? Jeg ser min shake efter træning som min belønning, for at have trænet godt igennem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar