Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 7. januar 2014

En af de dage...

.. hvor jeg bare ikke føler mig mæt. Jeg kunne spise hele dagen. Og typisk på en dag, hvor jeg har hviledag, så er der jo bare mere tid og fokus på at spise mere.
Jeg kan kun som lektie lærtsige,  at næste gang jeg har sådan en spise dag, så skal hviledagen skippes og der skal trænes. Mest af alt for at flytte fokus fra den såkaldte "sult".

Men jeg kom ikke til træning idag, men fik derimod spist igennem og er ikke helt tilfreds med mig selv. Heldigvis har jeg ikke mange usunde ting i huset, men dog stadig masser af mad.
Jeg begyndte straks at bage efter aftensmaden, for at have en sund proteinrig kage at synde med. At der så lige kom et ordentlig lag peanut butter på kagen, fik bare mit kalorie indtag til at løbe mere løbsk.

Jeg glæder mig blot over, at der på job eller herhjemme ikke har været slik eller ligende, for så havde det gået helt galt. Lige nu er fokus på at holde munden lukket resten af aftenen - det bør da være muligt.

Råd: når disse dage kommer, aktiver dig selv - udenfor hjemmet :-)

Dagens proteinkage inden peanut butter kom over det hele...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar