Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 21. januar 2014

Breakfast and backattack

Har fået mig en ny yndlings morgenmad: protein pandekage med blåbær, mandler og sukrin. Super enkelt, mættende og mega lækkert.

Protein pandekage

  • 5 æggehvider
  • 10-15 gr vanilje protein pulver
  • Kanel
  • Blåbær
Pisk kort æggehvider, pulver og kanel sammen og hæld på en varm pande. Drys blåbær ned på den ubagte pandekage på panden. Vend pandekagen når dejen begynder at være fast og sluk for panden. Lad den stege færdig i ca 1 min. Fold pandekagen sammen med mandler. Drys sukrin udover og færdig.

Træningen idag var ren styrketræning og ryggen blev trænet godt igennem. Jeg elsker at træne ryg og vil stadig gerne forbedre min ryg. Så mit fokus er stadig på at bygge lidt mere på i den kommende periode. Er begyndt at vende mig lidt til at skrue lidt ned for cardio knappen. Og har det faktisk overraskende godt med det.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar