Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 24. januar 2014

Pakkepost - Gymnordic

Elsker pakkepost, det er bare lidt hyggeligt at få tilsendt en pakke. Og hvad er ikke bedre end når det er pakkepost vedrørende ens træning. Det er win-win.
Jeg fik idag tilsendt nedenstående pakke fra Gymnordic og kan næsten ikke vente til at prøve mine nye caffeine piller imorgen og smage mit nye pulver.

Jeg blev idag spurgt, hvad jeg egentlig brugte proteinpulver til, og ja det er meget og ofte. Jeg drikker det fast efter min træning, for at give mine muskler noget protein til genopbyggelse. Under styrketræning nedbrydes muskel, eller muskelfibrene "rives" over, for at kunne bygge sig større. Og til denne proces skal der tilføres næring til musklerne information af protein.
Derudover supplerer jeg min kost med proteinshakes, idet det er nemt og velsmagende. Jeg er tilhænger af at spise "normal" mad, men protein pulver er bare med til at gøre en travl hverdag nemmere.

Sidst med ikke mindst så elsker jeg at bage, og bager langt de fleste af gangene med proteinpulver som erstatning for mel og sukker. Det er intet mindre end fantastisk at bage med. Eller blot lave lækre velsmagende desserter.

Nå men tilbage til pakken fra Gymnordic - jeg vender spændt tilbage med test af produkterne !




Ingen kommentarer:

Send en kommentar