Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 22. januar 2014

Day-off + dessert

Så dette billede og følte mig total ramt. Ja jeg er heller ikke super god til at holde hviledag, hvorfor det skal planlægges, for at det rent faktisk sker. Og det er så idag.

Min plan er fuld gas på styrke frem mod ultimo Februar, og derefter kører jeg mere cardio indover, for at cutte lidt ned og forhåbentlig se et bedre resultat :-)
Jeg kører pt 70/30 i styrketræningens farvør og vil nok køre 50/50 i marts med styrketræning og cardio.

Nå men idag er der jo hverken styrketræning eller cardio på programmet, men derimod dessert.

Man skal jo hygge sig og især når dette kan gøres på den sunde og protein rige måde.

Chokolade mousse

  • Ca 1,5 past. æggehvide
  • 3 ss skyr
  • Ca 15 gr chokolade proteinpulver
  • 5-10 gr kakao
  • 1 ss sukrin
Æggehviden piskes stiv og resten blandes godt ved siden af. De to masser vendes forsigtigt og hermed lækker sund chokolade mousse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar