Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 14. januar 2014

Hviledag og tid til tanker

Idag er min hviledag efter 7 træningsdage i træk. Så det er tiltrængt men ikke noget jeg nyder. Det hænger pt også sammen med at min kost er ved at køre lidt af sporet - hvorfor?
Når der er lidt uro i mit hoved, så er min vilje til at være i kostkontrol lidt mindre. Jeg står midt i en flytning og syntes der er mange ting der lige skal planlægges og besluttes.

Og så er der jo tid til at tænke over hvad det er jeg vil, hvad er mit mål? Jeg kan mærke at jeg har behov for lige at køre lidt kost kontrol for lige at få formen tilbage igen. Men jeg vil da også gerne være lidt større muskelmæssigt. So what to do?
Frem mod 21 feb bliver det med fokus på tung styrke træning, lidt cardio og korrekt kost for at bygge masse på, uden at hardcore gaine. Derefter og frem mig den 1 April skrues der lidt op for cardio, for at cutte lidt mere ned.
Hvorfor lige de datoer, ja det kommer der mere om senere.

Men jeg mener stadig, at man kan bygge mere muskelmasse på kombineret med korte løbe distancer, hvilket igen skal testes i den kommende periode. Så det betyder at styrke vil få ca 70 % fokus og cardio 30 %. Stadig med cardio blandt andet som korte løbe distancer.
Jeg er lidt spændt på, hvad mit hoved siger til at skrue ned for cardio i en periode, men det må testes!

Men nu vil jeg planlægge min kost til imorgen, for det med at vente til en mandag med at starte med noget nyt, har jeg aldrig forstået.

38 days to go - bring it on !


Ingen kommentarer:

Send en kommentar