Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 4. januar 2014

Pump up the jam...

Ny lyd, nye hørebøffer. Og hvilken forskel end fra de små i ørene. Det er dog lidt anderledes at have disse store på hovedet og skal nok lige vende mig til dem, men lyden er så meget bedre. Og man kan virkelig lukke sig inde i sin egen verden under træningen.

Jeg vil sige til cardio er de klart at anbefale. Sad idag på cyklen i 30 min og det var de intet mindre end perfekte til.

Men det var også idag min første træning siden sygdom, og den er desværre ikke helt væk. Så tog det stille og roligt idag. En god omgang ryg og biceps træning efterfulgt af cykel i eget tempo.
Og det var virkelig rart at komme igang igen. Jeg glæder mig allerede til imorgen. Måtte dog vælge øvelser hvor jeg kunne sidde ned, da jeg havde en tendens til at blive lidt svimmel.

Men jeg er tilbage efter 6 dages pause - ja det er ret lang tid i min verden. Så nu kører vi igen !



Ingen kommentarer:

Send en kommentar