Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 31. august 2013

WTF..... Ny løberekord !!!

Jaaaaa hjemme igen efter en laaaaang løbetur.
Og med test af mit nye væskebælte - godkendt !
Ja det er korrekt. Ikke noget jeg praktiserer meget, men det skete idag. Det var ikke hastighed der var fokus på, men distance.

Michael spurgte mig om jeg ville med ham ud at løbe lørdag morgen, og jeg tænkte efter alle de morgener, han tager med mig i fitness, så var det vel på sin plads at jeg tog med ham.
Men nu er jeg jo ikke den store løber og kan langt fra følge med Michael, så vi aftalte, at når jeg ikke kunne mere, ville jeg hoppe i en taxa og han ville løbe videre. Så ville vi mødes i sydmumbai på Starbucks.
Jeg tænkte at 10 km måtte være mit mål, men med et håb om at løbe i en time og derved komme op på ca 12 km, som jeg aldrig har prøvet før.

Væggeuret ringede kl 06.00 og var mega træt i kroppen. Man skal tidligt op og løbe, hvis man vil løbe udenfor, ellers er trafikken for voldsom. Så en redbull ned i mig og så afsted. Havde mit nyindkøbte væske bælte på for første gang, da jeg ikke kan lide at løbe med en flaske i hånden.

Jeg kom op på 1 time og var både træt og stolt. Vi gik lidt videre og efter at have gået ca 2 km, syntes jeg der kom lidt energi tilbage, så vi satte i løb igen. Løb yderligere 4 km igen og nu var jeg træt. Ikke at jeg følte dårlig form, men mine ben var trætte og tunge. Gik de sidste 2 km hen til Starbucks og nåede derfor samlet op på 20 km.
Det er sku crazy. At have løbet sammenlagt 16 km og gået 4 km, havde jeg ikke lige set komme. Og bare rolig vi tog en taxa hjem. Blot for at fortælle lidt om priser hernede, så kostede en taxa hjem ca 20 kr.

Nu er det stængerne op og afslapningen på sofa... Idag må man godt være lidt stolt af sig selv :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar