Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 7. august 2013

Mental opladning - fokus

For mig er det vigtigt at være mentalt klar til sin træning. Min træning bliver meget bedre, hvis jeg lader op rent mentalt. Jeg planlægger og tænker på hvad jeg vil træne og sætter ofte noget godt musik på lige inden, for at komme i det rette humør.

Men sådan gik det ikke imorges. Længere historie, men mine tanker var et helt andet sted end på træningen, hvilket klart kan mærkes i præstationen. Det var blot endnu en konstatering af, at mental opladning og fokus betyder meget for ens træning.

Jeg gav dog ikke op imorges, men havde mest lyst til bare at tage hjem. Men nej min vilje trådte i kraft og nogen skal ødelægge min træning. Det blev til en ok omgang træning, men stadig langt fra optimalt.

Men tænk over det - hvor fokuseret er du egentlig til din træning?

Fokus.... Nej man ser ikke altid godt ud under træning, når man presser sig selv og holder fokus.

2 kommentarer:

  1. Hej Lene. Jeg læser med stor interesse din blog. Jeg træner også selv hver dag hvis det overhoved er muligt og kan genkende mange ting du skriver og glæder mig altid til at læse dine indlæg:-).
    Mvh Anne

    SvarSlet
  2. Hej Anne.

    Dejligt at høre og dejligt du kan lide min blog.
    Det er så dejligt at være inde i rutinen med at træne mere eller mindre hver dag - man har det super godt.

    Go træning til dig og giv den gas !

    Kh Lene

    SvarSlet