Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 15. august 2013

Træningsdate

Super dejlig dag idag. Startede med en trænings date i mit gamle center, Scandinavian. Det er nu dejligt at være tilbage og den fik fuld gas. Ryg, skylder og spinning. Det er bare meget sjovere at træne med en, end at træne alene.

Men uha jeg er ikke blevet stærkere siden jeg trænede med hende sidst. Jeg har egentlig heller ikke haft det som mål, men mere at cutte lidt og blot vedligeholde formen og massen.
Men kan godt mærke, at jeg har lyst igen til at bygge lidt mere masse på. Jeg føler jeg er blevet lidt lille og vil gerne have noget mere masse på kroppen.

Men det betyder mindre cardio og en accept af, at generelt blive lidt større. Det er nemmere sagt end gjort. Men jeg føler jeg har fået motivationen lidt tilbage igen. Mere masse tak !


2 glade og trætte tøser med deres velfortjente Shake
Dagens frokost blev på mit ynglingsted, cafe Stiften. Dejlig salat men en dejlig stor smoothie.. Nam nam



Ingen kommentarer:

Send en kommentar