Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 3. august 2013

Dagens træning x 2

Idag var super dejlig træning - ben og skulder. Og når sveden løber ned af ens ben under styrketræning på trods af at aircon kører på fuld drøn, ja så må det da betyde den får lidt gas. Jeg glemmer altid hvor hårdt det er at træne ben, og når jeg så endelig er igang pumper pulsen afsted. Det er både fedt men ja også enormt hårdt.

Og ikke nok med denne super omgang træning, så stod den på badminton om eftermiddagen. Kan ikke engang huske, hvornår jeg sidste har haft et ketcher i hånden, men det var fedt at spille igen.
Fik spillet double i 2 timer, super fedt og nogle gode kampe.

Ligger nu på sofaen og kan begynde at mærke en ømhed i højre skulder + underarm og lidt i højre balle. Jeg forventer total stiv krop imorgen tidlig... av av av

Dagens formtjek - egentlig ok tilfreds.. Men vil gerne liiiige lidt længere ned :-)

Formtjek er ok, men man vil jo altid gerne være lidt bedre.. Så derfor blev det til en sund og proteinrig omgang frokost - papadams med kogt kylling, oliven og hjemmelavet humus.. nam nam


Ingen kommentarer:

Send en kommentar