Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 4. august 2013

Selvtillids-boost

Perfekt dag idag... Startede med morgentræning, ryg, biceps, mave og løb. Der var tempo på, så igen idag løb sveden ned af mig. Det blev der så ikke mindre af da jeg trådte op på løbebåndet. Jeg har faktisk ikke haft lyst til at løbe i et stykke tid og derfor holdt mig fra det.
Der har været mere fokus på styrketræning, hvilket jo også er det jeg bedst kan lide, men når man gerne vil cuttes lidt ned, så må der cardio til. Jeg har ikke lyst til at cutte mere i min mad, da jeg også gerne vil nyde min mad og ikke føle mig som en diæt zoombe (jo jo det er ok hvis man skal til konkurrence, men det er jo ikke lige i spil nu).

Nå men efter træning stod den på hjemmelavet brunch - nybagte boller, æggehvide "muffins", ost, frugt og grønt. 
Derefter en tur til massage, for gårsdagens badminton kan godt mærkes i kroppen. Dog ikke helt så slemt som frygtet. Og den søde massage pige spurgte om jeg arbejdede som model her i Mumbai.. Sød pige må man sige :-)

Og ikke nok med det, der skulle nye forsyninger i hus af proteinpulver. Jeg handler altid i samme shop og kender efterhånden ham der sidder i butikken.

Vi snakkede lidt frem og tilbage om træning og konkurrence og han syntes min krop var perfekt som den var nu..

Ja det kan vel ikke blive en bedre søndag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar