Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 21. august 2013

Tilbage til hverdagen

Uh det er hårdt at komme igang igen. Det var en ret hårdt dag igår, med kun 4 timers søvn og så på job. Så der var ingen træning igår, da hvile var tiltrængt. Det var der til gengæld imorges, men det var hårdt.
Kroppen var træt og hovedet ikke helt motiveret. Så kæmpede mig igennem min træning med ben og skulder. Og at træne ben på en dag man ikke er super motiveret er ret hårdt..

Men sådan er det jo at komme tilbage til hverdagen efter en ferie - det er hårdt men det gælder om at hænge i, så jeg kan komme tilbage til den normale rutine. Jeg ved det bliver nemmere men pt er det lidt hårdt at komme igang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar