Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 24. august 2013

Protein indkøb

Jeg elsker bare protein pulver og barer. Det er utroligt jeg ikke er gået kold i dette, efter at have spist/drukket det i mange år. Men det hænger nok sammen med, at jeg har fundet suverænt favoritten indenfor pulver mht smag. Det er et pulver der smager fantastisk i mange af deres varianter... SYNTHA-6

Og så lige i butikken hvor jeg handler pulver, at der var kommet nye smagsvarianter, chocolate cake blatter og vanilia cake blatter. Mums det lyder godt. Så de måtte da lige en tur med hjem. Fandt også nogle nye spændende barer i Doha, som smager ret fantastisk. Phu ha godt disse ikke findes i Mumbai, det ville have været farligt...


1 kommentar:

  1. Hej,

    Jeg kunne godt tænke mig at skrive et gæsteblog indlæg om træning og kosttilskud, eller evt give rabat ved køb på proteinsalg.dk. Tilgengæld skal jeg kun have et link til min webshop som hedder http://www.proteinsalg.dk

    Hvordan lyder det?

    Skriv evt til salg@proteinsalg.dk

    Mvh,
    Mark

    SvarSlet