Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 14. august 2013

Træning i DK

Det er faktisk hårdt at være hjemme. Tiden flyver afsted og så mange folk man gerne vil se. Og så får jeg nok spist dobbelt så meget som normalt. Men skal ikke klage, det er da lækkert.
Har både fået trænet idag og igår, eller igår mødte jeg en del kendte ansigter i mit dejlige gamle center, så der blev snakket lidt.

I morges var det træning med mig selv og efter to store kopper kaffe hjemme ved mine forældre var jeg helt klar. Ja deres kaffe svarer nok til espresso så jeg var KLAR. Og heldigvis gav det lidt udslag i træningen, kom på 7 ophævninger. Det er kun lykkes for mig en gang før, så det var ret dejligt.

I morgen kommer der fuld gas på træningen med en veninde og glæder mig til at skulle op på de gode gamle spinning cykler igen... Fuld gas, men også masser at forbrænde :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar