Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 24. august 2013

Dårlig form

Min form er ikke hvad den har været. Havde en træningsdate imorges med en australier på spinningcyklen. Han tager sin pc med, med et cykel program, og så kører vi efter det.
Eller jeg kører indimellem lidt freestyle :-). Men fedt at træne med en og fedt at træne lidt andet end det man normalt træner eller kører efter.

Nå men op på cyklen kl 9.00 og min krop var træt - meget træt. Og efter 40 min kunne jeg mærke kroppen var ved at være presset. Når jeg normalt kører lidt spinning med mig selv efter styrke, så er det ofte 20 eller 30 min. Og løb er ofte max 30 min, så det var hårdt at skulle ud over den zone.

Nå men ville ikke give op efter 40 min, for havde 1 time som mål. Men så kom der sprinter i videoen og hvem kan sige nej til det. Så efter 18 min med div sprint, var jeg helt færdig. Fik gennemført 1 time og 17 min - dejligt.

Ville faktisk have styrketrænet bagefter, men havde drukket alt mit vand, og stolet ikke helt på det vand der er i fitness centeret. Og nej man kan ikke købe flaskevand, de har faktisk slet ikke noget salg. Det er nogle gange de ting der er lidt øv ved et fitness center i Indien vs DK. Tingene er bare desværre ikke altid lige nemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar