Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 15. august 2013

Dansk mad

Nogle ting kan man ikke få i Indien eller smager måske ikke helt på samme måde. Der er bare nogle ting som man savner. Det er nok især kød og en dejlig frisk salat.
Så nu her hver jeg er hjemme bliver der godt fyldt op med alle de madvarer jeg ikke kan få så nemt i dagligdagen.

Tun har jeg altid været ret glad for. Og der er bare ikke noget, der slår Glyngøre tun. Og slet ikke tun i tomat. Det er og bliver favoritten. Desværre fåes den ikke i Indien.
Oksekød - en god bøf er nu også super dejligt og da koen er hellig i Indien, er det ikke oksekød, der er mest af.
Æggehvidepandekage med frugt - dette kan fåes i Indien, men det smager bare så dejligt og er noget jeg ikke bliver træt af.

Idag står den på træning lige om lidt og så en tur på cafe, for at få en super dejlig salat. Jo det er da dejligt at være hjemme på besøg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar