Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 18. august 2013

Træning i Doha

Imorges blev det til træning inden en dejlig omgang morgenmads buffet. Det var ikke det store udvalg af maskiner, som det sjældent er på
hoteller, så det gælder om at være kreativ. Men det er stadig træning og bedre end ingenting. Så den stod på back attack og biceps.

Jeg kan mærke jeg glæder mig lidt til at komme tilbage til Mumbai til mit trænings center og ind i en god rytme igen. Men det er jo kun fedt at glæde sig til sin træning. Selv da vi gik rundt i malls idag og så sports butikker, ja så liver jeg helt op.

Det er svært at beskrive, hvad det er, men sport og fitness giver mig energi og lyst til mere. Jeg glæder mig blot over min lyst og motivation til hele tiden at ville være bedre - en bedre version af mig selv. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar