Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 11. august 2013

Hjemme i DK

Det er nu dejligt at være hjemme. Hjemme til lækker mad og så blev det også lige til en lille løbetur lørdag morgen, inden vi skulle til bryllup.

Det var super dejligt med lidt frisk luft og skøn natur. Det var hårdt ja, men bare dejligt ikke at skulle løbe på løbebånd.
 Jeg glæder mig rigtig meget til at komme et smut ned i mit fitness center i næste uge og træne - FW Scan i Århus. Det har været mit træningssted i over 10 år, så jeg føler mig hjemme der.

Men det hele er ikke salat og træning. De søde smager er der allerede smagt godt på.. Og da jeg åbnede skuffen oppe på mit værelse hjemme ved mine forældre.. Ja det ser jo alt for farligt ud..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar