Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 27. august 2013

Humus lover

Ja man må være ret glad for humus, når man spiser det til aftensmad som hovedret. Fik dog papadams og agurker til, der dejligt kunne dyppes i humus.

Det har faktisk helt igennem været en vegetar sag idag - ikke noget jeg er stolt af, men nok mere af mød. Har ikke mere kylling og det tun jeg købte smager af kattemad.
Så frokost blev salat med soya kugler. Jeg må snart have kød igen.

Træningen imorges var super - ben og triceps. Mine balder er allerede ømme så det tegner ikke godt til imorgen.
Men det er dejligt at mærke ens træning i kroppen. Jeg er heldigvis motiveret for mere for tiden, mere styrke !

Humus:

  • Kogte kikærter
  • Yoghurt
  • Rødløg
  • Citronsaft
  • Masala krydderi
  • Salt og peber
Det hele blandes lidt på slum, alt efter hvor tyk/tynd humusen ønskes.  Og så er det bare at nyde...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar