Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 1. september 2013

Dessert aften

Dessert til aften x 2 - det er da ikke dårligt. Det har været en helt igennem afslappende dag idag. Træningsfri, da kroppen var lidt træt efter den lange løbetur igår, samt derefter blev det også til en tur i fitness til en omgang styrke.

Så har ligget ved pool og slappet af idag samt fået massage, da min nakke er helt smadret.

Nå men første dessert blev til en dejlig chokoladekage:
  • 3 æggehvider
  • 2 hele æg
  • 100 gr hvide bønner
  • 40 gr chokoladeprotein
  • 10 gr kakaopulver
  • 10 gr malet kokosmel (kan sløjfes)
  • 10 gr sukrin
  • 1 tsk bagepulver
4 æggehvider piskes stive. Den sidste æggehvide og de to blommer hældes i en anden skål sammen med resten. Dette piskes, så det hele bliver til en klistret masse. De stivpiskede æggehvider blandes med chokolademassen og hældes i en form og i ovnen.
Bages i ca 25 min ved 200 gr.

MACRO (pr stykke): 86 kcal, 10 gr protein, 5 gr kulhydrat, 4 gr fedt.
Jeg fik 6 stykker ialt af kagen - glasur kan tilsættes på toppen. Bland blot chokoladeproteinpulver med lidt kakaopulver og lidt vand.

Dessert nr 2: Frugtsalat med proteincreme.
Denne dessert er nem og helt fantastisk - jeg brugte denne opskrift, blot med nye frugter. Denne gang blev det til guava, banan, kiwi og granatæble.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar