Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 15. september 2013

Stædig -> hidsig -> stædig

Elsker bare disse sko...
Bare en skam de var 5 kg tungere idag end igår :-)
Igår tog jeg i Golds inden vi skulle ud og spille badminton. Jeg bliver jo nødt til at have min dosis styrketræning, selvom jeg skulle spille badminton senere :-)

Nå men vågnede kl 05.50 - aner ikke lige hvad der skete der, men det resulterede i at kl 9 var jeg bare klar til træning. Ved styrketræningen følte jeg mig ikke super stærk, hvilket var lidt træls, når nu jeg egenlig var ret motiveret.
Jeg havde heldigvis en af de personlige trænere til at hjælpe mig lidt, så jeg kunne presse i bund.
Derefter ville jeg bare have en lille tur på løbebåndet, for lige at svede igennem, men benene føltes faktisk ret gode, så gav den fuld gas. Jeg kunne se at min pr på 5 km var indenfor rækkevidde, så pressede igennem, men..... På de nye løbebånd de har i Golds, sætter de automatisk tiden til 20 min, hvis man ikke selv indtaster noget, og når man kommer op omkring 18 min, kan man ikke ændre det.., but why..... Trykkede i vildskab på alle knapper, men uden held...
Så pludselig stoppede mit løbebånd og jeg var ret hidsig. Men har heldigvis lært at vende min hidsighed til stædighed, så pressede lige 1 km mere ud af benene på 14 km/t. Så var jeg færdig. Men f..., hvor var det træls.....

Nå men imorges var noget helt andet. Var total træt og ikke særlig motiveret. Styrketræningen blev faktisk ret god, trods de dårlige odds, men løb... Hmm var ellers lidt opsat på at ville teste min pr igen,da det nu gik i vasken igår, så min stædighed var tilbage. Men det var mine ben ikke.
Var tung og træt. Ingen pr men fik gennemført 5 km og som "straf /bonus" tog jeg 5 km på kondicyklen for fuld skrald - så kunne de ben heller ikke mere.


Me and my weights :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar