Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 23. september 2013

På hjemmebane

Dagens morgentræning var på hjemmebane.... I fitness. Kan mærke det er her min motivation ligger og jeg føler mig hjemme. Mødte selvfølgelig også ham fyren fra i lørdags i protein butikken, som kom hen og hilste på.. Nu meget hyggeligt.

Det var ren styrke idag af mine to yndlings muskel grupper, nemlig ryg og skulder. Dejligt at presse godt igennem, men må faktisk indrømme, at det føles lidt underligt ikke lige at slutte af medborger cardio. Som om træningen ikke helt er færdig. Der er bare noget dejligt ved lige at slutte en god omgang styrke af med lige at presse pulsen helt op.

Men efter den lange løbetur igår, var der idag pause på cardio fronten og fokus på styrke idag. Jeg nyder ikke at træne det samme hver dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar