Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 28. september 2013

Rutine slået til

En uge er snart gået og hvad har jeg lavet? Ikke ret meget nyt. Det har faktisk været ret meget en rutine uge.
Stå op om morgenen, drikker min pre workout shake og så afsted til træning, arbejde, mad og sove.
Jeg har kæmpet lidt nogle dage med mad. Jeg har ikke madordning på arbejdet og skal selv have min mad med eller bestille udefra. Men heldigvis har fornuften og planlægningen vundet i denne uge. Planlæg din mad og du vil ikke fejle eller fortryde.

Aftensmaden har også været lidt rutine. Har nok 3 ud af 4 aftener fået wraps med tun og salat. Det smager bare dejlig og er super nemt og hurtigt.

Træningen idag var faktisk god - men syntes ikke helt resultatet er helt iorden. Jeg kæmper med mine pull ups, og føler ikke rigtig jeg kommer videre. Vil så gerne kunne tage lidt flere. Min rekord er 7 stk, men kommer som regel op på 5 eller 6 stkAhh det er jo bare at kæmpe videre.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar