Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 5. september 2013

At føle sig iform

Det gør jeg bestemt ikke for tiden. Er stadig træt og energiforladt. Idag tog det mig 1/2 time før jeg kom ordentlig igang i fitness, og ja så var mine styrker øvelser næsten færdig.

Men hvornår føler man sig i form? Jeg ville tro jeg har en lavere fedt procent end da jeg flyttede fra DK, men føler ikke altid det er tilfældet. Min mave her i Indien har sit eget liv - den er ofte lidt oppustet, hvilket gør at jeg føler mig total ude af form.

Når jeg tænker tilbage så har det nok været under en konkurrence diæt at jeg følte mig bedst i form - det skulle jo også helst være tilfældet. Men problemet er blot at for mig under den sidste måned af diæt er jeg så træt, at jeg ikke rigtig "nyder" min form.

Det er nogle gane svært at acceptere mindre end en konkurrenceform,når nu man har været der. Men at være inde i en periode med lav motivation gør heller ikke noget godt for ens eget billede af ens form.

Glæder mig til weekend og lidt bedre tid og forhåbentlig motivation til træningen :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar