Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 29. september 2013

Olympia Cheese cake

Jaa sikke en dejlig morgen. Stod tidligt op for at se finaler fra Olympia, da der var live stream og morgen her i Indien passede med aften i USA.
Så ind på sofaen med computeren og min cheese cake fra igår aftes. Og ja den var god, så det hele forsvandt :-) den skal helt sikkert bages igen og næste gang må jeg prøve at skrive ned hvad jeg har puttet i.


Så total amerikaner hygge på sofa med finaler og protein cheese cake. Og ja jeg syntes det var de rigtige vindere i de to klasser women physique og figure women. Jeg må sige at vinderen i figure er blevet noget stor og især hvis man skal prøve at sammenligne til bodyfitness i DK.
Så selvfølgelig også mr Olympia finalen og der var vist ingen tvivl om vinderen der. Men det er dæmme nogle store mænd og er spændt på at se mange af atleterne i Indien til Sheru Classic. Spændt på om nogle vil skifte placering.

Min træning var hårdt idag. Startede godt ud med 27 armbøjninger, men derefter gik det ned af bakke. Var slappede i samtlige øvelser end normalt. Men fik presset alt det igennem jeg kunne og syntes egentlig jeg havde mig en god omgang træning. Man kan jo ikke sætte pr hver gang :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar